איך להפסיק לנשנש?

מי מאיתנו לא הרגישה באמצע היום דחף לא מוסבר לנשנש ומצאה את עצמה מול המזווה מנשנשת כל מה שנמצא בהישג יד? נשנושים בין ארוחות הם אתגר גדול עבור הרבה אנשים ואנחנו כאן כדי לתת לך כמה טיפים שיעזרו לך לשלוט ברעב החולף ולהפסיק לנשנש.

תכנון ארוחות מראש

תכנון ארוחות מראש הוא כלי חשוב ויעיל. הוא עוזר לנו לשלב בכל ארוחה את כל אבות המזון בצורה מאוזנת. תכנון ארוחות יעזור לך במקרים בהם את רעבה, אין לך את הזמן להכין ארוחה וימנע ממך ליפול לנשנוש בגלל שהם נמצאים בהישג יד.

לאכול מצלחת

בכל ארוחה במהלך היום תקפידי למזוג את כמות האוכל הרצויה שתבחרי לצלחת ולאכול בישיבה מול שולחן. הדבר תורם לך בכך שאת אוכלת את הכמות אוכל שמתאימה לך ועוזר למנוע נשנושים מהסיר. יש פחות חשיבות לכמות האוכל שתבחרי למזוג לצלחת אלא לאכול בכמות מסודרת ובישיבה בנינוחות.

לשתות מספיק מים

מלבד היתרונות החיוניים שמים מספקים לבריאות הגוף, שתיית מים במהלך היום תעניק תחושת שובע מה שיעזור למנוע נשנושים לא רצויים. הכמות המומלצת הינה בין 6-8 כוסות ביום, המדד הטוב ביותר הוא כשהפיפי שלך הופך לשקוף. תדאגי שיהיה לידך קבוע בקבוק מים אם זה בעבודה או בלימודים, הנגישות למים תעזור לך להגדיל את הכמות מים שאת שותה ביום.

שילוב אבות המזון בכל ארוחה

שלבי בארוחות שלך במהלך היום את כל אבות המזון- פחמימות, חלבונים ושומנים. השילוב המתאים של אבות המזון בכל ארוחה מציע מסגרת תזונתית מאוזנת ובריאה ומספק לגוף את כל המרכיבים התזונתיים הנחוצים לו. בנוסף חשוב לשלב ירקות ופירות בצורה מאוזנת במהלך הארוחות שיספקו לך את כמות הסיבים התזונתיים הנחוצה לגופך ויעזרו לשמירה על השובע במהלך היום.

לסיכום

הקפדה על כל הטיפים בהחלט תעזור לך להפסיק לנשנש במהלך היום, כמובן שזה תהליך ואת יכולה לבחור לקחת את הטיפים שהכי מתאימים לך ושיעזרו לל להגיע למטרות שלך. חשוב שתמיד תזכרי שכוח רצון ותכנון מראש יכולים לעזור לך להצליח ולהתמיד בכל דבר.

רוצה שנבנה לך תפריט שיעזור לך לשלב את כל אבות המזון או רעיונות למתכונים שתואמים למטרה שאת רוצה להגיע אליה? https://הורידי את אפליקציית לאסו או https://צרי איתנו קשר

שיתוף הפוסט

יכול לעניין אותך גם...