איך אימונים יעזרו לבנות את הביטחון העצמי שלך?

אימונים משפיעים על הגוף שלנו בהמון דרכים- הם מחזקים, מעצבים, מאתגרים. הם יכולים לשנות ולשפר את היכולות הפיזיות שלנו ואת המראה שלנו. אבל הם עושים עבורנו עוד משהו, ״על הדרך״, בלי שממש נשים
לב- הם עוזרים לבנות את הביטחון העצמי שלנו.

איך בדיוק אימונים עוזרים לבנות את הביטחון העצמי?

הערך העצמי עולה

הביטחון העצמי שלנו נשען על הערך העצמי שלנו הערך העצמי שלנו עולה כשאנחנו מקיימות את ההבטחות שלנו. אישה שעומדת במילה שלה, היא אישה שאפשר לסמוך עליה- גם אם ההבטחה היא שלך מול עצמך. אם עמדת בהבטחה הזו- את סומכת על עצמך ומעריכה את עצמך יותר.

בכל פעם שאת מתאמנת- קיימת את ההבטחה שלך לעצמך. לאט לאט, עם כל אימון- את מגלה שאפשר לסמוך עלייך! את מעריכה את עצמך יותר, וכשאת מעריכה את עצמך יותר, את בטוחה בעצמך יותר.

הצלחות קטנות

השגרה שלך פתאום מלאה בהצלחות קטנות והישגים חדשים. כמעט כל דבר שנעשה בחיים יהיה מרתון ולא ספרינט- זה אומר שלא תמיד נראה תוצאות מיידיות וזה יכול להיות קצת מתסכל, אולי אפילו לתת תחושה ששום דבר לא מתקדם או מצליח.

כשאת מתאמנת- את פוגשת המון הצלחות קטנות בדרך: כל אימון שהגעת אליו אחרי יום קשה, כל חזרה נוספת, כל מנח שהצלחת, כל תרגיל שהעלית בו משקל או כל דבר חדש שהעזת לנסות.

פתאום את ״מצליחה״ על בסיס יומי. כל פעם במשהו קטן אחר- אבל הצלחה היא הצלחה, ושום דבר לא יבנה את הביטחון שלך כמו תחושת ניצחון!

שיפור היכולת

כשהביטחון שלך נמוך, התחושה הכללית היא שאת ״לא מספיק״ או ״לא מסוגלת״. האימונים ילמדו אותך שאת מסוגלת להרבה יותר משחשבת! את מתחילה להתאמן והכל קשה- המשקלים כבדים, התרגילים לא מובנים, המנחים מסובכים ואת לא מצליחה להקים את עצמך לאימון.

אבל אחרי כמה שבועות התרגילים מתחילים להסתדר, המשקלים שאת עובדת איתם עולים ופתאום את מחכה לאימון הבא שלך כי את מרגישה שם הכי בנוח- כי את טובה! בלי לשים לב את מבינה שאת מסוגלת לעשות כל מה שתרצי והתחושה הזו תלווה אותך בכל דבר בחיים.

את לומדת ״לקחת מקום״ ולהיות בטוחה בנוכחות שלך. אם ביקרת פעם בחדר כושר- בטח שמת לב שאיזור המשקולות הוא איזור גברי במיוחד. לא תמיד נוח או נעים להיכנס לשם כאישה- במיוחד בהתחלה! את מתביישת לעבור, אולי להפריע, שאולי יסתכלו, ״להשתלט״ על ספסל או פשוט להיות שם. אבל התחושה הזו עוברת עם הזמן. עם כל אימון את מרגישה יותר בנוח ויותר בטוחה להתאמן כמו שאת רוצה ולקחת את מה שאת צריכה.

זו בדיוק התחושה שתאפשר לך לדבר בפגישות עסקיות, לדרוש את מה שמגיע לך ולעמוד בביטחון בכל סיטואציה.

אימונים ילמדו אותך להיות בטוחה בעצמך, שלמה עם עצמך וחופשייה להיות מי שאת- אם רק תתני להם הזדמנות.

רוצה שנתאים לך תוכנית אימונים? הורידי את האפליקציה של לאסו או צרי איתנו קשר

שיתוף הפוסט

יכול לעניין אותך גם...