פעילות גופנית במחזור

המחזור החודשי שלנו הוא חלק טבעי ובלתי נפרד מהגוף הנשי, אנחנו צריכות ללמוד לדעת להתנהל איתו בשגרה היומיות שלנו ולשלב אותו בשגרת האימונים שלנו. באופן טבעי במהלך תקופת המחזור עלולים להתרחש שינויים ברמות האנרגיה, הרגשות והיכולות הפיזיות של הגוף. ללמוד איך לשלב פעילות גופנית במחזור יכול לעזור לך לעבוד ביחד עם הגוף ולא נגדו.

אז איך מומלץ לסדר את תוכנית האימונים במהלך המחזור החודשי?

ימים 1-7

אנחנו נמצאות לקראת סיום הוסת והאנרגיה שלנו מתחילה לאט לאט לחזור אל הגוף ולכן נכון לבצע אימוני כוח, אימוני אירובי ואימוני HIIT.

ימים 7-14

ימים בהם הגוף שלנו מתכונן לתהליך הביוץ- הימים בהם אנחנו הופכות לפוריות יותר. במהלך תהליך זה רמות הטסטוסטרון בגוף עולות ואנו הופכות לגמישות וחזקות יותר מהרגיל. לכן זה הזמן שלך לאתגר את עצמך באימונים ולשבור את השיאים האישיים שלך.

ימים 14-21

ימים בהם האנרגיה בגוף מתחילה לרדת וישנה אפשרות שבימים אלה את תרגישי נפיחות, תרגישי במהלך היום רעבה יותר מבדרך כלל. בימים אלו מומלץ לעשות פעילות גופנית מתונה, לדוגמא אימוני כוח או ריצה קלה.

ימים 21-28

בימים אלו ההורמונים שלך בגוף צונחים ואת תרגישי את זה פיזית, נפשית ומנטלית. לכן מומלץ לא להעמיס על הגוף ולבצע אימוני פילאטיס, יוגה והליכות.

אין סיבה להימנע מפעילות גופנית במחזור אלא חשוב לסדר את האימונים שלך בצורה נכונה שתעזור לך להוציא את המקסימום מעצמך ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר בתהליך שלך.

רוצה שנתאים לך תוכנית אימונים? הורידי את האפליקציה של לאסו או צרי איתנו קשר

שיתוף הפוסט

יכול לעניין אותך גם...